KIZ PANSİYOMUZDA KALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE
Okulumuz pansiyonuna paralı veya parasız yatılı olarak yerleşmek isteyen öğrencilerimizin başvurularıyla ilgili yapılması gereken iş ve işlemler aşağıda açıklanmıştır. Velilerimizin aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda başvurularını yapmaları rica olunur.
*Başvuru İçin Gerekli Evraklar:
1-Öğrenci ve Veli Kimlik Fotokopileri
2-Öğrenciye Ait İkametgâh (Yerleşim Yeri) Belgesi (e-devlet barkodlu)
3-Başvuru Formu (Ulaşmak için lütfen tıklayınız.)
Belgelerin şahsen veya Kargo/APS ile en geç 22 Ağustos 2024 mesai bitimine kadar okul idaresine ulaştırılması gerekmektedir.
Belge eksikliği veya gecikme nedeniyle oluşabilecek sorunlarda tüm sorumluluk öğrenci velilerine ait olacaktır.
*Parasız Yatılı Öğrenci Kontenjanından Yararlanacak Öğrenciler
Yukarıda belirtilen başvuru evraklarına ek olarak;
a) Ek-1 Belgesi (Ulaşmak için lütfen tıklayınız.)
b) 2023 yılına ait SGK dan (E-Devlet barkodlu) tüm ailenin gelir belgeleri (Anne ve babaya ait. Çalışmıyorsa bile çalışmadığına dair belge.)
c) Aynı hanede yaşayan tüm aile fertlerinin T.C. kimlik numaraları veya E-devlet barkodlu Vukuatlı Nüfus Kayıt örneği
d) -Varsa- velinin ve/veya eşinin bakmakla yükümlü olduğu anne babası ile ilgili tedavi yardımı beyannamesi, varsa bakmakla yükümlü olduğu diğer şahıslarla ilgili mahkeme kararı örneği.
Belge eksikliği veya gecikme nedeniyle oluşabilecek sorunlarda tüm sorumluluk öğrenci velilerine ait olacaktır.
*Bursunu Parasız Yatılılığa Çevirmek İsteyen Öğrenciler
Veli imzalı feragat dilekçesini (Ulaşmak için lütfen tıklayınız.) başvuru formuna eklemeleri gerekmektedir.
Belgelerin şahsen veya Kargo/APS ile en geç 22 Ağustos 2024 mesai bitimine kadar okul idaresine ulaştırılması gerekmektedir.
Belge eksikliği veya gecikme nedeniyle oluşabilecek sorunlarda tüm sorumluluk öğrenci velilerine ait olacaktır.
Adres : İzmir Kız Lisesi Müdürlüğü Pansiyon Birimi
Yeşiltepe Mah. Mithatpaşa Cad. No:47 Konak/İZMİR
Telefon: 0232 445 90 59
Okul/Kurum tarafından ilgili Kurum/kuruluş vasıtasıyla yapılan incelemelerde eksik bilgi, belge veya gelirin tespit edilmesi halinde yatılılık müracaatı iptal edilecektir. Yanlış beyanla ilgili her türlü sorumluluk tarafınıza aittir.
BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Okulumuza kayıtlı olan ve yatılılığa başvuran öğrencilerden yatılılığa başvuru ve kayıt kabul şartlarını taşıyanlar “uzaktan yakına ilkesi” doğrultusunda ailesinin ikamet ettiği yerleşim birimi,
1-Yurt dışında,
2-Pansiyonlu okulun bulunduğu il dışında,
3-Pansiyonlu okulun bulunduğu ilçe dışında,
4-Pansiyonlu okulun bulunduğu ilçede bulunanlar
şeklindeki öncelik sırasıyla, kontenjan durumu ve merkezi sınav puanı dikkate alınarak yapılacak sıralamaya göre parasız/paralı yatılı olarak müdürlüğümüzce pansiyonumuza yerleştirilecektir.
Yatılı öğrenci alımlarında Yönetmelik gereğince boş kontenjanın %80’i parasız yatılı, % 20’si paralı yatılı öğrencilere ayrılmıştır.
Başvurular okulumuzun Yatılılık Kayıt Kabul Komisyonu tarafından yukarıdaki şartlar doğrultusunda incelenip değerlendirilecek; yerleşmeye hak kazanan öğrencilerin listesi ve kesin kayıt için gerekli belgeler okulumuzun resmi internet sitesinde 26 Ağustos 2024 tarihinde açıklanacaktır.
Okul pansiyonuna kayıt hakkı kazanan öğrencilerimizin istenen evrakları gönderecereği mail adresi: iklpansiyon@gmail.com
Son Teslim tarihi 03 Eylül 2024 mesai bitimine kadardır.
08 Eylül 2024 tarihinde belgelerin asılları ilgili müdür yardımcısına teslim edilecektir.
Okulumuz pansiyonuna yerleşemeyen öğrenciler açık bulunan çevre okul pansiyonlara yerleştirmede değerlendirilmek üzere Konak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Yatılılık Komisyonuna bildirilecektir.
Pansiyon Kontenjan Durumumuz :
E-okul sisteminden (başvuru ekranı açıldığında) pansiyon kontenjan durumunu kontrol edebilirsiniz.
Beğen |
4 kişi beğendi